12/8-13

Jag har varit dålig på att uppdatera er här på senaste tiden då jag inte riktigt haft något att skriva om. Jag försöker att bara ta det lugnt nu den sista veckan innan skolan börjar och verkligen ta mig samman så jag kan klara ytterligare ett år utan att gå in i någon dum depression. Men nog om det, idag har jag i alla fall tagit mig upp ur sängen stått och fixat lite mat samt haft kusinerna över på ett litet besök över kvällsmat. Annars har jag bara myst i min säng och tittat på Gossip girl. Lika bra att jag tittar klart på serien nu i veckan så jag slipper sitta på lektionerna sen och glo klart på dem sista avsnitten. Nu ska jag titta på ett sista avsnitt för idag och sen blir det sängen om jag nu kan somna.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback