En händelserik dag

Började min dag men lite goa bullar i ugnen imorse och tv tittande som bestod av The real housewives of orange county. När jag väl sen orkat lyfta min rumpa från soffan så gick jag upp och gjode i ordning mig innan jag tog bussen in till gymmet. Blev ett pass som bestod av biceps och rygg. Efter lite mer än en timmes träning kom mamma och hämtade mig så jag kunde göra mig redo inför tjejkvällen hemma hos Linnea. Och efter en lång biltur dit var ja äntligen framme, vi började fixa lite med maten och sen en stund senare satt vi och käka fläskkarre och potatissallad. Kvällen fortsatte och vi satt oss i soffan och tittade på en film tillsammans innan det var dags att åka hem igen.
 
Nu är jag hemma och nöjd över en händelserik dag och jag hoppar i sängs, godnatt på er ! <3
Dåliga mobilbilder tyvärr :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback