I just wanna close my eyes

Precis kommit hem efter att jag varit nere hos jeppe en stund och snackat en massa om allt möjligt. Nu när jag är hemma igen vill jag egentligen bara slita av mig kläderna och gå till sängs då jag egentligen bara vill få mig en blund nu men vi vet alla att det inte går så fort. Jag måste både byta om, bädda sängen, ta bort sminket och borsta tänderna innan jag ens kan lägga mig i sängen så bäst att jag börjar nu innan jag flippar ur pga att det är så mycket som måste göras först.
Innan jag stänger ner datorn tänkte jag bara avsluta detta inlägget med ett foto på dagens outfit. Nu ska jag göra mig ordning godnatt
 
 


Hoppas du har en bra dag!

2013-08-31 // 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback