Leg and butt workout

Vaknade imorse av att min fot sov vilket jag hatar för det känns som om hela foten är borta. Så efter det kunde jag inte somna om igen och klockan var då cirka 10.15 så istället gick jag upp och försökte på igång blodcirkulationen igen i min lilla fot. När morgonen dragit förbi dök brorsan upp och jag gjorde mig i ordning innan det blev gymmet. Dagens pass fick bli ett tungt ben och rump pass även om jag kanske inte skulle gjort de pga mina knän men hallå vem vill inte ha en snygg rumpa?
Sen svettiga och varma efter mer än en timmes träning satt vi oss i bilen och veva ner rutorna till max för att få lite luft. När vi var hemma blev det lite kyckling och potatissallad och sen till kvällsmat kyckling och ris. Jag hoppade in i duschen och drog sen ut och gick en lång runda med jesper i över en timme så får jag inte träningsvärk imorgon är något fel på mig.
 
Nu är det dags för sängen och för mig att säga godnatt!<3 
sleep tight
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback