promenad med mamma

idag har de varit ytterligare en sjukt varm dag som fick mig att skippa träningen. jag fick helt enkelt panik när jag skulle byta om till träningskläder imorse för att det var för varmt så istället fick det bli en snabbtur till stranden. Blev ett kallt Svalkande dopp innan jag och mamma cyklade hem igen. väl hemma blev det bara en massa slapp tills det var kvällsmat och där efter en powerwalk också tillsammans med mamma. rundan blev på lite mer än en timme lång och glömde tyvärr sätta igång min walkmate i början och kom inte på det förens efter halva rundan så kan egentligen dubbla brända kalorier och steg.nu nyduschad och ren är det dags för sängen. godnatt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback