varvar ner

Just nu ligger jag i sängen och bara varvar ner efter min "fullspäckade" dag som började klockan 8 idag med en lång mattelektion med följd av en NO lektion. Redan runt 11.15 släppte läraren oss och vi fick då sluta för dagen. Jag, Linnea, Emelie, Josse och Matilda skyndade oss ner till subway för att slippa dem långa köerna men lyckades inte direkt undvika dem så det var bara att kränga i sig sin subb på 8 min sen fick ja skynda mig för att hinna med bussen till gymmet. Väl framme på gymmet blev det lite uppvärmning så cykeln och sen fortsatte jag passet med att träna benen och rumpan. Efter cirka 1.5 h träning kom min bror och hämta upp mig så jag kunde få komma hem och duscha mig ren. Där efter har jag bara glott massa tv bestående av Idol och svenska Hollywood fruar.
Nu ska jag borsta bissarna innan jag ska sova sött i min mysiga säng, ha de!
 
photo by me 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback