Nördig

Godkväll !
Kan inte fatta att klockan redan är så mycket men antar att jag råkade fastna i det nya spelet jag hittat alldeles för länge. Idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt från 9 - 12 sen efter det mötte älskling upp mig nere vid stationen och sen tog vi bussen hem tillsammans, mysigt mysigt. Väl hemma sen fastnade jag i spelat 4 bilder ett ord, har dock gett upp nu och lät victor ta över istället så jag kunde se one tree hill istället.
 
Ikväll är en oplanerad kväll och frågan är om jag bara stannar eller jag bestämmer mig för att göra något, de vet jag faktiskt inte men uppdaterar er senare, puss<3
 
lite suddig bild men detta är alltså spelet jag nördat hela dagen ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback