Sireköpinge

 
 
 
 
Dem senaste dagarna har jag inte uppdaterat er här eftersom jag varit på en liten så kallad utflykt tillsammans med Jesper. Vi har varit på ett ställe vid namn sireköpinge där vi nattat över i en "liten" stuga och fiskat en massa i sjöerna där runt om kring. Vi åkte redan i söndags och jag hade egentligen inte tänkt fiska eftersom jag aldrig gjort det förr men har man en fiskarpojkvän så får man väl ställa upp och det visade sig att jag inte var allt för dålig på det även om jag då och då fastnade i något träd haha men både roligt och mysigt hade vi i alla fall och jag längtar redan tills vi åker dit igen. Var så klart inte bara fisket som var mysigt det var ju bara själva saken att ha en stuga för sig själva och kunna sitta och mysa vid tv:n utan några föräldrar i närheten men även denna lilla igelkotten på bilden ovanför som bara var någon vecka gammal som hälsade på oss på måndagen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback