Löpning med Molly

Nu efter mer än tre veckors vila från träningen så kändes det som att det var dags att ta tag i det igen. Så jag gjorde mig i ordning i eftermiddags för gymmet men insåg ganska snart att jag inte alls kände för att dra dit så istället tog jag på mina skor, kopplade Molly (min hund) och bar mig iväg inför en springtur runt golfbanan. Vem ger en bättre motivation än en söt liten hund som springer bredvid och ser glad ut? inte många vad jag vet.
Så det slutade helt enkelt med en enkel runda löpning på lite grusvägar och stigar samt lite små benövningar som jag stannade och gjorde då Molly behövde pusta ut lite. 
 
Nu behöver jag dock lite vila osså så jag kan återhämta mig ordentligt, ni får ha de så bra!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback