bb cream och puder

Var ju för inte så länge sedan på väla och köpe lite nytt smink. Dem funkar faktiskt bra och har inget direkt att klaga på förutom att jag kanske skulle valt lite ljusare men går jag och solar så fixar det sig. 
Det ena är en bb cream från loreal som är så mycket bättre än foundation. Tror nog aldrig att jag kommer gå tillbaks till foundation igen då det sabba min hy totalt så idag är jag en stolt användare av olika bb cream krämer istället. Denna apliceras utan färg och sen när du jobbar ut den med fingrarna så blir det färg då den ska smälta in så mycket som möjligt med din egna hudton. Pudret är från maybelline och funkar också bra. Täcker väl osv. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback