Min helg

Godkväll på er!
 
uppdateringen blev sådär igår eftersom jag inte var hemma. Jag hade i alla fall en mysig kväll med tjejerna igår, satt mest och pratade och lite så. Vid halv 11 kom skjuts till mig så att jag  kunde ta mig hem. väl hemma sen packade jag väskan och drog till jesper för att spendera resten av kvällen och natten där. Sammanfattningsvis så hade jag helt enkelt en väldigt bra lördag.
 
Idag vaknade jag upp bredvid älskling och har bara myst nästan hela dagen fram till runt 5 då jag gick hem. Nu ligger jag i sängen och tittar på lite o.c och har precis varit uppe på macken med brodern min och köpt lite god dippa till ikväll.
 
Nu ska jag fortsätta nörda o.c ha det bra<3
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback