Min helg

Har inte direkt uppdaterat er i helgen då jag har haft fullt upp. Tror knappast att jag ens öppnat datorn i helgen, så vad har ja gjort då? Jo i fredags bjöd jag över lite tjejkompisar för att fira min födelsedag. Blev en lyckad kväll trots att den slutade i kaos. På lördagen var jag rätt seg så hängde uppe hos Kevin tillsammans med Jeppe och Kabbe  i stort sätt hela dagen. Fetade mig en massa med popcorn och bara slappade. På söndagen satt jag hemma och påbörjade massa läxor och avslutade sedan kvällen hemma hos Jeppe.
 
Idag är det dock en ny vecka igen och jag ska idag försöka bränna bort lite av alla kalorier jag tryckt i mig i helgen så det får helt enkelt bli ett träningspass. Ikväll kommer jag nog bara ta det lugnt i fall det inte blir en sväng till väla och byta lite kläder och sånt som jag fick i pressent på min födelsedag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback