Sunny day

Vaknade upp idag i ett jätte varmt rum. Redan imorse var temperaturen runt 17 grader och just nu visar min mobil på att det är runt 26 grader. Så idag har ja då bara solat som kanske är rätt självklart samt varit ute en runda och åkt rollerblades för träningens skull. Kan ju inte skita i det helt nu när solen skiner så jag har dem senaste dagarna varit ute och åkt varenda dag och varit på gymmet en av dagarna för nu börjar vi närma oss sommaren och då gäller det att vara i form. 
 
Nu ska jag dricka upp min iskalla coca cola och sen efter det ska jag dra ner med grabbarna till stranden eftersom det är för varmt i trädgården.
 
Ha en fortsatt varm dag och njut!
 
Min håruppsättning idag för att hålla borta allt hår från ansiktet.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback