En fullbokad dag

Idag ringde alarmet på mobiltelfonen redan klockan sex imorse och även om jag bara ville ligga kvar så hade jag inget annat val än att gå upp och göra mig i ordning inför skolan. Väl framme på skolan vid åtta tiden blev det två timmars matte och sedan naturkunskap i en timme där vi debattera. Strax efter skolans slut vid tio i tolv gick jag, Emma och Matilda till Subway och köpte mat. Fick sedan skynda mig ner till bussen och åka hem.
 
Efter att jag varit hemma och vänt, packat väskan så drog jag till gymmet för att träna biceps och rygg. När jag tränat klart kom mamma och mötte upp mig och där efter gick vi till Solhuset på råå för lite solning.
Hemma sen igen satt jag mig och plugga som jag har gjort fram tills nu samt tittat på Montazamis med vänner.
Dax nu för sängen!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback