Mina två senaste dagar

Så lätt att glömma bort att uppdatera er, igår vad det full rulle hela dagen så fick inte heller någon direkt tid till att blogga. Men i alla fall så gick jag upp tidigt på morgonen för att dra till skolan. Till ungefär kvart över 11 var jag i skolan och sedan drog jag och Josse till subway för att köpa lite mat. Hade egentligen i tanken på att dra hem och packa väskan till gymmet men det slutade med att jag hamnade framför soffan och mös framför en film ist. Vid halv sju tiden hade mamma bjudit in en massa gäster på inredningsparty så då var här istället smockat med en massa folk så bestämde då istället att dra ner till min saknade pojkvän för en myskväll.
 
Idag vaknade jag upp runt nio tiden och kunde gå upp i lugn och ro då jag idag skulle så kallat "jobbat hemma". Har faktiskt jobbat lite med projektet jag skulle göra men vet inte om de kommer bli till någon nytta i slutändan.
Efter lunchtid drog jag och tränade ett hårt träningspass med fokus på ben. Resterande tid av dagen gick åt till att bara slappa här hemma och nu börjar dagen lida mot sitt slut och det är dags för sängen. hoppas ni haft en bra dag!
 
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback