My day

Började min skoldag idag klockan nio med en föreläsning av gamla fotoelever som gått på vår skola innan som visade hur de hade utvecklas och lite sånt. Runt tio var de färdiga så då fick vi faktiskt lov att dra hem igen för att "jobba hemma". Väl hemkommen hade jag egentligen tänkt att dra till gymmet men pga regnet så kände jag inte alls för att gå ut igen så stannade istället hemma gjorde mig lite lunch innan jag drog ner till jeppe och spenderade resten av dagen hemma hos han med pizza käk och en massa mys.
 
Nu har klockan blivit lite över elva och det visar väl på att jag borde gå till sängs så jag pallar med morgon dagen.
Vi hörs snart igen, puss
 
Nikon D3100, AF-S DX Nikkor 35mm objektiv 
Modell:Jepser
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback