Hello windy day

Idag steg jag upp runt 10 tiden och gjorde mig lite frukost. Efter en stund av tv tittande gjorde jag mig i ordning och sedan begav jag mig ut i stormen som i förmiddags nådde skåne. Hade inget val än att klä på mig full mondering och vandra ut tillsammans med hundarna annars vet man inte vad för liten olycka som hade kunnat hända inomhus. Efter en sväng i regnvädret hade jag egentligen tänkt på att dra in och träna men litade inte direkt på det ostabilavädret så istället blev det en liten workout här hemma. Några övningar utövade jag med "gummiband" och några övningar utan. I slutändan blev det en liten helkropps träning där jag tränade biceps,rygg, axlar. mage och rumpa. 
 
förhoppningsvis lägger sig stormen till imorgon så jag kan ta mig in till gymmet då istället men nu ska jag i alla fall gå tills sängs och vila upp mig. puss!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback