Jag är tbx!

Vet att jag ej uppdaterat er här på länge och det är många som gnäller på att jag ska de så ska väl göra ett försök till att få ihop ett litet inlägg här till er. Men ja vad gör ja just nu då? Jo jag sitter i jeppes rum och surfar runder lite på internet då han har försvunnit någonstans. Strax kommer han väl tillbaka och då blir det väl lite mys då jag är så sjukt trött efter en lång skoldag i skolan så kommer inte orka springa ut och hitta på något idag.
 
Så efter att jag varit här en stund ska jag hem och lägga mig så jag pallar med sista skoldagen denna veckan som vi ska spendera på ett hotell så de ska nog funka.
 
Ni får ha det bra folket, skriver snart igen jag lovar :)!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback