Smyckesparty

Efter att jag kommit hem från en lång och seg  dag i skolan åt jag lite kvällsmat innan jag var ute ur huset igen. En vän till familjen hade nämligen ett så kallat smyckesparty hemma hos sig med billiga priser på smycken från diddi så jag, mamma och mormor bestämde oss för tittade förbi en stund så jag fick skippa träningen idag.
Där fanns tre stycker olika bord fulla med en massa smycken så det var bara att plocka på sig. Efter att ha suttit och småpratat samt ätit lite så åkte vi hem igen med en massa nya smycken till smyckeskrinet där hemma.
 
Detta är i alla fall vad jag lyckades plocka på mig
 
 
 
I slutändan blev det tre stycken armband och en ring som jag är väldigt nöjd med.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback