Träning

Idag vakna jag upp runt kvart i tio och bestämde mig för att först ta mig en liten frukost innan jag hade tänkt att åka in till gymmet. Väl framme på gymmet efter typ åtta minuter med buss så gjorde jag mig i ordning och tränade där efter bröst och triceps. Önska att jag hade kunnat ge mer på passet men har ännu inte blivit helt frisk från det här jävla viruset som jag har så får helt enkelt ge så mycket jag kan på träningen men med måtta. Dock har ja blivit riktigt taggad nu till att träna och vill verkligen få ännu mer resultat nu.
Men nog om de. Nu är jag i alla fall hemma efter en busstur hem med pojkvännen. Efter att ha tryckt i mig lite mat har jag fram tills nu suttit och jobbat med lite läxor som jag kommer fortsätta att göra framöver.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback