Träning både inne och ute

Imorse åkte jag in till skolan tidigt för att sitta och ha nationella i svenska. Väl klar sen runt halv 11 stack jag direkt till gymmet för ett bröst och triceps pass. Gick ganska bra och nu är jag ännu mer taggad när nästa pass blir mage. När jag sedan kom hem trött och skit hungrig krängde jag i mig lite mat innan jag drog ut och åkte rollerblades, sen stötte jag på mamma med hundarna så fick molly dra mig upp för sista backen.
 
Har även nu precis hjälpt mamma att handla mat och lite till mig i helgen osså, ska nämligen åka och göra en sak med tjejerna men avslöjar inte vad ännu det får ni se på lördag.
 
Nu ska jag glo vampire diaries, ha de !
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback