Dagens träningspass

Började dagen idag med ett matte prov som faktiskt gick bra. Väl lämnat in provet osv väntade oss 2 timmar håla så det blev en sväng till subway och sedan gick vi till skolan igen för att bara sitta och snacka lite innan nästa "lektion började".  Vid skoldagens slut hade klockan slagit 12 och jag begav mig då till gymmet. Hade egentligen kondition på schemat men eftersom jag missade några av förra veckans muskelgrupper så fick det bli en kombo av ben och mage idag som gick ganska bra förutom att jag saknade lite energi.
 
Nu ska jag dra ner till Jeppe en sväng, vi hörs
 
 


» Erika

Åh, är de där handskarna bra? Funderar sjäv på att beställa ett par, vilken storlek har du? ^^

Svar: Jag har inte haft handskarna så länge men tycker att de funkar bra och sitter perfekt på handen. Jag har storlek S och har ganska små händer :)
rmphotos.blogg.se

2014-02-04 // 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback