Konditionsträning

Runt två tiden efter att jag gått en sväng med hundarna så packade jag och mamma väskan innan vi begav oss in till gymmet. Väl framme bestämde jag mig för att köra lite kondition samt träning av magen. Började lätt med lite gång på bandet i ganska rask takt. Efter cirka en kvart när jag blivit varm ordentligt fortsatte jag istället med lite löpning i ytterliggare 15 min. Väl klar var jag helt svett i nacken men jag valde att puscha mig själv lite till och gick då vidare till att cykla 15 min. När jag cyklat klart beslöt jag mig för att träna lite mage istället. Det slutade med att jag gjorde cirka 5 olika övningar, blev inte att jag tränade magen speciellt hårt då jag redan var sjukt trött efter konditionsträningen. 
 
Väl färdiga åkte vi hem igen och nu har jag precis fått i mig lite god kvällsmat. Ska strax ta en varm dusch och sedan väntar lite plugg, vi hörs!
 
 


» Emma

Nu tycker jag du får ta och uppdatera här lite!

2014-02-26 // 13:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback