My day in chaos

Idag har min dag inte alls blivit som den från början var planerad, först vaknade jag upp 30 minuter för sent imorse så jag fick skynda mig till bussen. Väl anlänt på knutpunkten så hade tydligen brandalarmet gått och jag hittade knappt ut från lilla knutan men efter lite yrandes runt så hittade jag en dörr som var öppen. Väl framme på skolan blev det två timmar matte som gick ganska bra och sedan 1,5 timme naturkunskap.
 
Vid slutet av skoldagen så åkte jag hem och åt och sedan hade jag egentligen en tanke på att träna men vädret var skit och jag hade redan fått gå ut med hunden två gångar i regnet så jag satte igång keeping up with the kardashian istället samtidigt som jag gjorde lite hemma träning av röven. 
 
Nu ska fixa med det sista slutresultatet på min dokumentärfotografering innan jag går till sängs, vi hörs!
 
Sneap peak på bilderna som jag förbereder inför imorgon
 


Jag håller på med ett projekt nu under 2014 där jag fotar ett självporträtt per dag. 365 stycken ska det bli! Till projektets "ära" så håller jag nu i en tävling med tema självporträtt (såklart!). Vill du vara med? Om "jaaaa!" så klicka dig in på länken så hittar du allt om hur det går till. http://gossanfoto.blogg.se/2014/january/fototavling-med-andrade-regler-2.html

2014-02-12 // 01:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback