Mina senaste dagar

Har inte skrivit här på ett tag då jag har varit upptagen dem senaste dagarna. I onsdags drog jag hem till Josse för att ha en sleepover med tjejerna. Blev en mycket mysig och trevlig kväll men en massa tjejsnack och gottis. Blev dock rätt sent så vi somnade nog inte förens vi 4 snåret. På morgonen fixade vi lite och käka frukost tillsammans innan vi skulle ta tåget tillbaka till stan. När jag väl kom hem sen drog jag,mamma och brorsan till väla för att fixa skoinlägg till mig och sen hem igen. Vid denna tidpunkt kunde jag knappt hålla ögonen öppna så blev tidigt i säng för att sedan idag gå upp redan kvart över 6 på morgonen. Eftersom detta är mina sista dagar innan skolan börjar så hade jag gärna sovit längre men ville inte heller missa en tripp till Gekås Ullared så fick försöka ta mig upp ur sängen och göra mig redo inför en 1,5  h lång bilresa. När vi var framme blev det en lång shoppingtur runt i varuhuset på hela 4 h. Nu är jag glad att få ha kommit hem igen och ska äntligen gå till sängs för att få mig lite sömn.
 
Godnatt på er
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback