Burning heaven

Innan jag drog ut passade jag på att ta med kameran också. Jag lyckades klicka dessa bilderna när solen höll på att gå ner. Lade inte ner så mycket tid på dem då jag egentligen bara var ute för att bränna lite kalorier men lyckades ändå bland annat att ta dessa. 
Annars blev det faktiskt en ganska lång och bra runda även om jag var ganska svett när jag kom in igen med det får man leva med. Nu ska jag bara fortsätta att hålla igång det och även komma igång på gymmet igen.
Nu väntar mig lite mat så ni får ha de bra!
 
 
 
Nikon D7100
 


Fina Kvällsbilder:)

Svar: Tack så mkt :)!
rmphotos.blogg.se

2013-12-28 // 18:20:49
» Elin

Så härliga bilder!

Svar: Tack :)
rmphotos.blogg.se

2013-12-28 // 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback