23 månader

Just nu ligger jag i sängen och surfar runder lite på internet. Igår som jag skrev i det förra inlägget så drog jag och Jeppe till väla en stund, blev inte så länge då vi var för lata att ta bussen hem så vi fick istället lämna tidigare men fick skjuts hem iaf. Väl hemma sen drog vi upp till pizzerian en sväng och köpte lite mat och sedan drog vi hem till mig och spenderade resten av kvällen här samt firade vår 23 månaders dag fram tills han skulle gå hem igen.
 
Idag väntar mig en ganska lugn dag tror jag, ska mest ta det lugnt osv och sedan ikväll blir det kanske en sväng in till Julskyltningen på Råå tillsammans med Jesper annars blir det bara en hemma dag.
 
Ha de
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback