en kort skoldag

Idag vaknade jag upp till ett strömlöst hus och fick sitta och äta frukost i min ensamhet i mörkret. Efter ett litet tag kom strömmen tillbaka igen men då hade jag redan sminkat mig så smikningen blev väl inte så bra idag men vad gör man. 
Vid halv tio tiden drog jag in till skolan för ett pass på gymmet, blev träning av bröst och triceps. Tyvärr inte mage eftersom jag tränade de igår (sorry emma! "blink blink") men fick väl tränat de övningar som jag skulle även om det inte var så peppande att träna själv idag men vad gör man. Efter att vi tränat klart var det lunch och där efter fick vi reda på att vi inte skulle ha fler lektioner för dagen så jag gick ner och tog bussen hem vid halv ett tiden. 
 
Väl hemma slängde jag in väskan genom dörren och sedan begav jag mig ner till jeppe för en mysdag i detta kalla vädret.
 
Nu är jag hemma och ska hoppa i säng, puss hej leverpastej!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback