Från den värsta dagen till en av de bättre

Idag vakna jag upp med värsta smärtan i magen och kände inte alls för att dra till skolan men hade inte direkt något annat val. Jag gjorde mig i ordning och sedan tog jag bussen in till skolan vid kvart över sju. Väl framme på skolan väntade en timmes matte som inte direkt gjorde dagen roligare. Efter matten hade vi visuell och då skulle vi fota objekt i fotostudion men så ego som vi är så blev det istället en jävla massa grupp bilder och kul hade vi i alla fall, det är väl de som räknas ;). 
 
 Kvällen har idag blivit spenderad här hemma faktiskt tillsammans med familjen och med en massa gott käk samt en massa tv tittande. Blir väl inte att jag stannar uppe länge till innan jag somnar nu så jag säger natti natt så länge :), vi hörs.
 
 
Do not copy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback