Dagens träning

Åkte till skolan vid halv tio imorse då jag fick reda på att den lektionen jag hade innan hade blivit inställd. Väl på skolan väntade naturkunskap som var kaos så var skönt sen att åka direkt till gymmet för att bli av med lite aggressioner på ett hårt benpass. Visade sig bli ett riktigt bra pass och jag höjde mig i rätt många övningar. Även om vikterna inte är så höga så är jag ändå nöjd över mig själv då jag inte kunnat träna ben ordentligt på länge pga min knän.
 
Dagens pass:
 
Började med lite uppvärmning på cyklen och sedan övergick jag till att göra lite övningar utan några direkt tunga vikter som bland annat var squats mot pilatesboll och utfallssteg med 4 kg hantlar.
 
Efter att jag värmt upp startade jag igång passet ordentligt. 
 
Benpress i maskin
10x2 50kg
8x2 60kg (nytt personbästa)
 
Sittande vadpress
15reps 50 kg
8x2 70kg
5x2 80 kg   (nytt personbästa)
 
Sittande benspark
15x3 25kg
 
Knäböj 
10x2 5 kg
10x3 10 kg
8x3 15 kg  (nytt personbästa)
 
Stela marklyft
10x3 10kg
8x3 15kg
 
Insida och utsida lår i maskin
10x3
 
Dagens jag
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback