En kaosartad morgon

Idag vaknade jag upp runt 11.30 i ett knäpptyst hus. Alla förutom jag och hundarna hade lämnat huset för att åka och jobba tidigt imorse. Efter att jag och Molly mornat oss lite gick jag upp och gjorde mig lite frukost. Efter att jag käkat upp började jag packa väskan inför träning dock så fattades jag en träningshandske och Bella började bli nervös och behövde gå ut.Så efter att ha tagit ut hunden och försökt att hitta min handske så hade magen börjat kurra igen så det slutade  med att jag fick trycka i mig lite mat innan jag fick skjuts av mamma in till gymmet utan mina handskar där ett biceps och rygg pass väntade mig. Var väldigt längesedan jag tränade sist så gick väl sådär på träningen men hoppas på att komma in i rutiner snart igen.
 
Nu är jag hemma och har precis krängt kvällsmat. Ska bara ta en dusch strax och där efter ska jag fortsätta med att ta det lugnt och njuta av kvällen, vi hörs!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback