Ett nytt år

Just nu ligger jag i sängen och är precis hemkommen från Jesper och funderar på att strax gå till sängs. Jag vaknade upp ganska seg och bakis från gårdagen imorse men har ändå lyckats ta mig genom dagen. Gårdagen började här hemma tillsammans med tjejerna och Jeppe innan vi bestämde oss för att dra vidare till ett annat ställe. Efter 1 tiden drog vi tbx hem till mig igen för lite efterchillkrök/mys. Efter att alla åkt hem städade jag och Jeppe upp lite här hemma innan vi båda deckade i min säng. Kvällen blev inte som planerad men var ändå helt okej, det enda viktiga var trots allt att jag fick avsluta 2013 med mina goa tjejer och min älskade pojkvän och sedan starta igång det nya året tillsammans.
 
Nu taggar jag om inför ett nytt år men nya mål och nya erfarenheter.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback