Skolan sen träning

Idag ringde alarmet på mobilen redan klockan 06.05, dödstrött fick jag försöka dra mig själv upp ur sängen för att hinna göra mig i ordning innan jag skulle åka till skolan. Väl framme efter 2o mins bussresa väntade 2 timmar matte och sedan naturkunskap med då fick jag gå tidigare så var hemma redan runt 11 tiden. Jag gjorde mig lite lunch innan jag packade nästa väska och åkte iväg igen men denna gången inte till skolan utan till gymmet. Jag tränade ett benpass som faktiskt gick ganska bra och som tur var så var nästan hela gymmet tomt så kunde använda vilken maskin jag ville. Trött och svettig vandrade jag in på Maxi ica för att leta upp min mamma så jag kunde få skjuts hem.
 
För någon timme sedan blev det kyckling och potatis till kvällsmat och nu väntar mig bara en massa mys här hemma. 
 
Vi hörs
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback