The last day

Idag var det då sista dagen av lovet och imorgon startar vårterminen igång. Så för att utnyttja den sista lediga dagen så passade jag på att ta en tripp till gymmet i förmiddags. Det blev lite konditions träning samt lite träning av mage då gymmet var helt smockat med folk. Ska bli skönt nu när alla börjar jobba igen osv så där finns fler maskiner osv lediga. Men tbx till träningen det blev cirka 1,5 timmes träning innan jag begav jag mig ut i regnet igen för att hoppa på bussen och åka hem. Väl hemkommen gjorde jag lite käk till mig själv innan min underbara pojkvän kom på besök, också nytränad så vi kunde ligga och slappa framför tv:n tillsammans utan att bry oss.
 
 
Nu börjar kvällen dra mot sitt slut och jag ska gå och borsta bissarna strax. Imorgon Blir det skola mellan 8 och 12 innan jag beger mig hem för lite mat innan jag antagligen drar och tränar men vi får se vad som sker.
 
Bye

Gammal bild när gymmet var lite mer tomt
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback