Träningsblogg vs fotoblogg

Hello folket!
 
Känt mig lite tradig här på senaste tiden men helt ärligt, vädret är trist och tråkigt och min skolgång tar hur mycket tid som helst från min vardag. Jag hade gärna velat komma med lite nya spännande fina bilder hit men just nu när vädret är såhär och det är mkt fotoprojekt i skolan som e sådär roliga så känns det trist att sitta här och försöka ta en fin bild bara för ni ska ha något att se på. Men ja som sagt det är mycket i skolan för tillfället osså så därför finns heller inte tid och samtidigt som jag försöker hålla mig i form och träna. 
 
Så för just nu så har jag inte direkt något spännande och roligt att säga då jag resten av dagen bara ska sitta och plugga men jag tittar in här igen när jag har något vettigare att säga. 
 
Men en fråga innan jag rundar av detta inlägget, skulle en träningsblogg vara mer intressant att läsa eller tycker ni att jag ska stanna kvar och ha min fotoblogg? vare sig om jag bytar ämne så har jag ju fortfarande min sida på fb men många av mina bilder som ni hittar hääär
 
Svara gärna på frågan och ni får lov att vara anonyma osså, puss!
 
Vill bara släppa allt och go crazy 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback