Härliga fotominnen Del 1

Efter att jag haft ett ganska långt uppehåll här så saknade jag bloggandet lite och valde därför att besöka min gamla blogg för inspo. Det slutade med att jag tittade igenom lite bilder och kom då på att jag kunde dela med mig av några härliga fotominnen här till er.
 
Var på fotorunda nere på stranden den 2012-06-21(alltså ganska länge sedan) tillsammans med min älskade Molly och fick några riktigt fina bilder. Hade nog nästan precis fått min kamera här och jag kommer ihåg hur stolt jag var att jag lyckades få till dem så pass bra.
 
 
2012-10-05 
Såg ut genom fönstret och såg hur stor och fin solnedgång det var, lyckades då ta dessa bilder. Älskade ljuset i dem och vilken känsla dem fömedlade. Är ett minne som jag så väl kommer ihåg då jag blev hur glad som helst över hur slutresultatet blev
 
 
2012-08-15
En väldigt fin sommardag som jag svårt kommer att glömma. Åkte på cykeltur tillsammans med pojkvännen till ålabodarna och passade då även på att ta med kameran.
 
 
 
2012-07-28
En härlig sommardag i trädgården tillsammans med Molly och alla fina fjärillar som jag inte kunde motstå att fotografera. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback