Senaste dagarna

Hej på er, min närvaro här på bloggen har varit rätt dålig de senaste dagarna och jag har inte riktigt varit på humör för att skriva något här.Men min helg startade i alla fall igång med en övernattning hemma hos jeppe i fredags. Det blev lite chocklad fondue och sedan bara en massa mys framför en film tills vi båda deckade i hans säng. Vid lördag eftermiddag var jag tvungen att lämna jeppe igen då jag skulle hem och göra mig i ordning inför en tjejkväll i höganäs som var behövlig. Idag har jag mest tagit dagen till att slappna av och ta det lugnt. Kände att jag behövde en vilodag innan jag kastas i en ny vecka imorgon.
 
Ska ta en dusch nu och sen blir det sängen för mig, puss puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback