Lördag

Idag vaknade jag upp bredvid min lilla fis Molly som tvunget ska trängas med mig varenda natt men jag måste endå erkänna att det är rätt mysigt att känna henns päls och vakna upp av en massa pussar ibland.
Efter att jag mornat mig blev det frallor till frukost och sedan en varm dusch. Hade väl sen egentligen velat gå och träffa Jeppe men eftersom han varit iväg hela dagen idag så har det istället fått bli en famijedag här hemma. vi har ordnat lite med köket och hallen där ner som vi renoverar och sedan har vi även fixat lite god mat och varit ute en sväng med hundarna så dem fick röra på sig.
 
nu ska jag fortsätta att bara mysa och ta det lugnt, ha det bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback