En kärleksfull helg

Godmorgon på er folket!
 
Vet att jag inte uppdaterat på ett tag men då jag valt att verkligen försöka njuta av detta lovet så har jag även valt att välja bort datorn lite och istället fokusera på att vara med nära och kära. 
 
Var ju alla hjärtans dag i fredags och då passade jag och Jeppe på att han en riktig mysig kväll och natt hemma hos mig då mina föräldrar var iväg på annat. Lördags morgon vaknade vi upp bredvid varandra och efter en promenad ut med hundarna väntade oss en stor och god frukost. Där efter fortsatte vår dag tillsammans.
Söndags morgon vaknade jag upp ensam igen men efter att ha gjort mig i ordning osv så mötte jag upp älskling igen och det blev ännu en natt tillsammans. Igår var det måndag och då blev det ett träningspass på morgonen och sen hem för att kränga i sig lite mat. Resten av dagen tog jag det mest lugnt här hemma. 
 
Idag är det Tisdag och jag har precis varit ute och gått en sväng med Jeppe. Ska strax göra mig lite mat innan jag förhoppningsvis drar till gymmet för lite konditionsträning, vi hörs
 
Nikon D3100



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback