13-08-24

igår hade jag inte tid att uppdatera er då jag först var i skolan från klockan 9 fram tills två på eftermiddagen och där efter stack jag ner till jeppe och spenderade resten av dagen tillsammans med han då vi hade 20 månader tillsammans. Blev rätt sent igår så jag vaknade inte förens runt halv 12 tiden idag. Fram tills nu har jag varit ute och sprungit en runda för att testa inläggen och se om knäna tog någon stryk och sen när jag kom hem satt jag mig och åt lite lax och potatis innan jag tog mig en dusch. Nu ligger jag i sängen med datorn i knäet och väntar på att mitt hår ska torka. Resten av dagen ska jag nog mest ta det lugnt om inget annat dyker upp, ha de bra! 
 
 
 


Tyckte den var rätt så cool! :)

2013-09-09 // 08:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback