början på en ny termin

Idag som jag nämde i förra inlägget så började skolan igen. Jag åkte in med 09.02 bussen in mot stan och sedan mötte jag upp Matilda. Linnea och Emma innne på knutan. Vi traskade sedan upp mot skolan. Efter cirka 45 min fick vi sluta för dagen igen och då hade vi egentligen inte gjort så mycket mer än att fått lite papper och lyssnat på när rektorn välkommnade oss tillbaka efter vårat sommarlov.
Nu är jag hemma igen sittandes i min säng framför datorn. Har precis varit ute med hundarna en liten sväng och sätt till att jag fick lite mat i mig. Ska nu fortsätta njuta av dagen och ta det lugnt, ha de bra!
 
 
 


Det ör något mysigt med att komma tillbaka till skolan efter sommarlovet ändå :)

2013-08-20 // 15:53:46

svar; tack detsamma! Ja det är jag som gjort den :)

2013-08-20 // 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback