1 december

Är ledsen för uppdateringen de senaste dagarna. Var i lördags först hemma hos Jeppe en stund och sen var jag bara hemma i fem minuter innan jag skulle åka iväg igen på tjejkväll hemma hos Linnea.
 
Idag blev jag väckt av mamma vid tio tiden då det var serverat första advent frukost. Efter att jag ätit mig mätt på nybakat bröd med en massa gott pålägg gjorde jag mig i ordning innan mamma och jag startade igång julbaket. Det fick bli saffrans muffins med vit choklad idag och förhoppningsvis blir det en massa annat gott bak i veckan som kommer. Efter att vi var klara blev det fokus på lite läxor och senare på eftermiddagen blev det en sväng ner till jeppe. 
 
Nu har klockan blivit sent och dags att krypa till sängs, imorgon startar en ny vecka med en sjukt massa plugg men ska försöka att hålla uppe uppdateringen så gott de går, ha de bra
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback