13-12-12

Vid 10 tiden idag mötte jag upp tjejerna på knutan innan vi begav oss upp till gymmet för att ha idrott. Väl ombytta och klara körde jag och Emma igång med att kötta röv och ben. Var skönt att få ut lite aggressioner och bara få ta i allt vad man kan, dock så var jag ganska trött under passets gång men det kommer nog kännas imorgon ändå. Efter lektionens slut blev det till att trycka ner sig en proteinshake och sedan var det dax för lunch. Efter att ha ätit återstod två lektioner och sen fick vi lov att åka hem igen. Har inte varit hemma så länge nu så har bara precis hunnit krypa ner under täcket för lite värme men snart väntar väl lite mat bestående av kyckling i ugnen och potatis och sen ska jag nog bara ta det lugnt.
 
puss
 


Sv: Ja precis det känns som att de flesta har Canon nu för tiden :)

2013-12-13 // 17:48:48

Sv: Ja precis det känns som att de flesta har Canon nu för tiden :)

2013-12-13 // 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback