14/12-13

Igår efter en timmes lektiom av matte fick jag lov att bege mig hem igen. Väl hemma sen blev det lite lunch och där efter begav jag mig ner till Jesper för att spendera resten av dagen och kvällen där.
 
Idag vaknade jag upp runt 12 tiden då jag var så sjukt trött sen igår då det blev en sen kväll. Efter att jag legat kvar och myst en stund i sängen gick upp för att äta lite frukost. Tog mig sedan en dusch och han inte göra så mycket mer innan min farmor kom på besök då det var dags att fira min mamma då hon fyller år idag.
Blir bara ett litet firande nu och sen ikväll ska jag bege mig ut till Åstorp för att ha en mysig tjejkväll.
 
Vi hörs när jag har tillgång till datorn igen, puss
 
 
Grattis kära mamma!
 
 


» Clara

Så mysigt med tjejkväll!

Svar: Alltid mysigt :)
rmphotos.blogg.se

2013-12-14 // 16:46:20

grattis till henne :)

2013-12-14 // 18:43:00

Tack snäckan :)

2013-12-14 // 21:50:03

så fin bild!

2013-12-17 // 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback