Det sista innan jul

Hej på er!, det blev ingen mer uppdatering igårkväll då jag spenderade kvällen nere hos Jeppe men en massa julmys. Visste redan när jag kom hem igårkväll att jag knappt skulle orka gå upp idag men det var bara att bita ihop och gå upp då jag och mamma nämligen skulle köra och köpa de sista julklapparna för i år. Det blev en sväng och jag fick med mig allt jag hade tänk hem. På vägen blev det även en sväng inom farmor för att lämna av lite julklappar tills på tisdag och sen begav vi oss hem för lite käk. Resten av dagen har mest bestått av en massa julfilmstittande och en massa julklappsinslagning.
 
Ska strax krypa i sängs och sedan imorgon väntar min och Jeppes två års dag som jag längtar såå efter. Blir inte att vi gör något speciellt då vi lyckats tajma de så bra med julafton men en mysig dag ska vi nog ändå ha tillsammans.
 
Godnatt på er.
 
Molly på bild som faktiskt osså fyller år idag så grattis till henne :)
 
 


Jätte söt hund!

2013-12-28 // 13:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback