LEG DAY

Som ni kanske märkt så har bloggen varit väldigt död idag men det är för att jag haft så mycket att göra idag så har inte ens haft tid att sitta vid datorn typ. Så vad har jag då gjort  idag? Jo jag vaknade upp vid halv 12 tiden och sedan gick jag upp och åt mig en liten frukost. Efter att jag bytat om och gjort mig redo gick jag upp till bussen och åkte in till gymmet. Väl framme insåg jag att gymmet nästan  var helt tomt så passade på att kötta ben. Vid slutet av passet stretchade jag lite innan jag begav mig mot bussen men missar den med bara nån sekund. Fick stå och frysa tills min snälla mormor kom och hämtade mig. väl hemma sedan blev det lite mat och en varm dusch efter att jag suttit och snackat lite med mormor och mamma. 
 
Just nu har jag precis kommit hem från jeppe en sväng och hade nu tänkt att gå till sängs, vi hörs imorgon!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback