Måndag

Idag startade jag dagen med en timmes enegelska och sedan fick vi som tur var gå och ha matte istället (låter konstigt att jag uppskattar matte men i mitt läge är det mycket bättre än engelska).Vid halv ett snåret var det lunch och sedan hade vi en svenska lektion och historia. När vi slutat för dagen hade klockat slagit 4 och jag traskade då ner mot bussen för att få åka hem. Väl hemkommen väntade ett gott mumsigt choklad på mig som min mamma så snällt köpt till mig som jag antagligen kommer att snaska lite på senare. Först väntar mig kvällsmat med familjen och sen läxor och efter de kanske jag kan få belöna mig själv lite med choklad, vi får se:)
 
Ha de bra
 
 
 
 
 
 


gott :)

Svar: Alltid gott med choklad :)
rmphotos.blogg.se

2013-12-11 // 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback