Min julafton

Igår var julafton äntligen här. Jag började min morgon med lite god frukost innan jag gjorde mig lite julfin.
Vid ett tiden kom min kära mormor på besök och då väntade lite god torsk,potatis och senapssås. Mätta och glada lyckades vi flytta på oss några meter till soffan och vänta in att Kalle Ankas jul skulle börja.När vi sätt klart på Kalle var det bara att börja packa ner alla våra julklappar och ta med dem hem till farmor där vi skulle fira vår resten av vår jul.
Kvällen gick och det blev en massa god mat och sedan där efter väntade även julklappsöppning. Fick en massa fina julklappar och jag hade även en jätte mysig och trevlig kväll.
 
 
 


http://duggin.blogg.se/2013/december/nu-kor-vi-igang.html#comment
ställ gärna en fråga i min frågestund :D

2013-12-28 // 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback