Tjejkväll

På Lördagen startade Jag, Matilda, Linnea och Emma kvällen hemma hos Emelie med lite gott käk bestånde av fläskfilé och potatisgratäng och där efter klädde vi granen tillsammans med lite julmusik. Väl klara med granen väntade oss chokladfondue till efterrätt som var riktigt mumsigt men också väldigt mättande.
 
När kvällen blivit sen satte vi igång en skräckfilm som jag egentligen inte alls ville se men fick väl ställa upp ändå. Där efter såg vi ytterliggare två filmer innan vi däckade i en hög.
 
Imorse när vi gick upp blev den en stor och mumsig frukost och sedan väntade mamma i bilen utanför för att hämta upp mig och emma. Väl lämnat av Emma sen blev det en sväng till Maxi och sen hem. Efter att jag fått vara hemma en stund begav vi oss ner till kusinerna för att fira minijul. Efter nån timme eller två begav vi oss hem igen då jag var tvungen att jobba lite med några läxor. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback