ben & rump pass

sorry för att jag ej uppdaterat er idag har helt glömt bort de nu när jag var ledig idag från skolan så tänker man sig att man är ledig från allt med det stämmde inte riktigt ju. Så idag var jag alltså ledig så jag sov änna till klockan 12 idag, var verkligen skönt att få sova ut. Där efter har jag bara gått runt och myst hela dagen fram tills 16.30 då jag tog bussen in till råå för att träna. Blev ett ben och rump pass. Är nöjd över min prestation och känner redan av träningsvärken. Nu blir det lite kvällsmat och efter det en varm dusch.
 
Ikväll kanske jag ska ut annars blir det en mysig hemma kväll, puss <3
 
Jag just nu, trött och svettig efter ett pass på gymmet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback